Forum

09-03-2018,Od: Katarzyna
Witam zamierzam u pana córce kupić skrzypce - jest uczennicą II kl szkoły muzycznej I stopnia i do tej pory grała na sprzęcie wypożyczonym, dorasta jednak do rozmiaru 4/4 więc pora na jej pierwszy własny sprzęt - po przeczytaniu wszystkich pana recenzji ze strony sklepu myślę o modelach Sentor, Beginner Promo albo Sander SV - 300, lub SV - 2 (oczywiście głównie dlatego że pan je poleca gdyż ja jestem całkowitym laikiem. Pytanie zatem jeśli mogę przeznaczyć do 800 zł które pan poleciłby dziewczynce która ma kształcić swój słuch - słyszeć różnice dźwięków i zacząć uczyć się strojenia?

11-03-2018,Od: Jarek
4/4 to już rozmiar docelowy, na którym może trochę dłużej pograć, natomiast instrumenty poniż ej tysiąca, to są takie na start, gdy ktoś nie jest jeszcze pewny czy to się spodoba. Radziłbym Antyk+ lub Modena+. Jeżeli natomiast 800 zł jest nie do przekroczenia, to proponuję Beginner i po rozegraniu za jakiś czas lepsze struny dokupić.

12-03-2018,Od: ?
Dziękuję panie Jarku ponieważ jeszcze nie wiadomo jak długo będzie trwać pasja (oby jak najdłużej) zrobimy zakupy asekuracyjne a więc Beginner pytanie ostatnie jeszcze tylko: czym wg. pana różnią się one od Everplay - nie chodzi mi tu o w kwotę bo tak jak pisałam mam 800 zł ale moja nauczycielka skrzypiec trzymała w ręku u pana zakupione właśnie Everyplay i była mile zdziwiona i dzwiękiem i wygodą - dlatego też ja zdecydowałam się zrobić zakupy u pana :-) dalej polegam na pana fachowej opinii

12-03-2018,Od: Jarek
Jest różnica. Jak robiliśmy z nauczycielami testy w ciemno to wybory zgadzały się z rosnącymi cenami. Oczywiście dochodzi też kwestia gustu jeśli mamy sprzęt w podobnej cenie.
W tym przypadku od razu widać różnicę, bo cały osprzęt w droższych jest hebanowy, lepsze dopracowanie podstawka, lepsze materiały i wykonanie.

12-03-2018,Od: ?